21 Aralık 2016 Çarşamba

Devlerin aşkı bitti...

"Kadın hisseder, ama hep bekler, sabreder. Onu aramadığınız zaman mantıklı bir açıklama bekler. Hiç öyle yutturdum falan sanmayın kadın yalanlarınızı da hisseder. Siz binbir türlü bahanelerle gelirsiniz, kadın zaten gerçeği hissettiği için sadece hafiften tebessüm edip geçer. Çok sevdiği için yıllarca size tahammül eder. Kalbinin çığlığını yalnızca kendi dinler, gözyaşlarını kendisi siler. Ama şunu bilin, kadın öyle bir noktaya gelir ki o hiç bitmeyecek sandığınız aşkını da size verdiği yıllarını da tükenmek bilmeyen sabrını da hiç beklemediğiniz bir an'da YOK eder..."


Ne güzel demiş yazar...evet bende bitiriyorum içimde ne varsa sana ait...çünkü çok çirkinleştin, çünkü çok basitleştin.. bir karar verdin arkasında durmayı bilseydin ne de onurlu gitti diyecektim.. yaptığın davranışlara direnmedim ve ben ilk kez birine direnmeden gidiyorum.. sevgime de sana da sahip çıkamıyorum çünkü öyle bir noktaya geldi ki her şey, ben sustukça sen savaştın benimle.. direnen sen, isteyen sen, giden ben,susan ben, saçmalayıp benimle savaşan yine sen...herkesin dediği kadarsın evet..

savaşın daha başlamadı senin; beni bir başkasının yanında gördüğünde başlamış olacak senin savaşın, hem de hiç bitmek bilmeyen derdin olacak sana vicdanın..

Beni görme, bana roller yapma, geçip git yanımdan, selamın bile eksik kalabilir hiç sorun değil.. yaşını almış birey olmana rağmen zeka yaşı 15 gibi davrandığında buna benim de katlanmam kendime yaptığım en büyük ayıptı zaten..

Ben hayatımı daha da güzelleştirmek adına senden vazgeçiyorum ve sen de lütfen benimle savaşmaktan,kendinle savaşmaktan vazgeç..

Sen de biliyorsun beni aslında daha çok içselleştirdiğini, öfkelendiğini ve vazgeçemediğini.. daha da çok sevdiğini.. ama böyle unutamazsın bunu da bil..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder